loading...
در گذر عشق
محسن بازدید : 13 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (2)

برای شعر رفتن تو بیا پایان من باش
برای این همه درد تو بیا درمان من باش
برای کوچ آخر تو بیا تنها نباشم
بر سر گورم بیا ساقی یاران من باش
بعد از مرگم پیکرم را تو بسوزان
بعد از این درد و غریبی باعث سامان من باش
جان من تشنه یک قطره آب است
تو بیا بر من ببار و آخرین بازان من باش
ماه شبهای پر از عشق نازنین مهربانم
تا دم رفتن بیا و در برم جانان من باش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 337
  • کدهای اختصاصی