loading...
در گذر عشق
محسن بازدید : 13 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (6)

سوگند به عطر گل سرخ

 

که چون تو من ندیده ام

 

قسم به لحظه های عشق

 

از خود به تو رسیده ام

 

قسم به قطره های اشک

 

که از چشم تو بریخت

 

برای داشتنت ببین

 

از جان دست کشیده ام

 

تویی شروع تازه

 

امید زنده بودنم

 

چو مرغکی شکسته پر

 

بسوی تو پریده ام

 

تو مهربون و پاکی

 

پر از ترانه و شعر

 

به نقد جان ببین که

 

عشق تو را خریده ام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آزاده در تاریخ 1392/12/14 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم خسته نباشی.محسنم ممکنه امروز همراه عموم برم کرمان .البته سعی میکنم نرم.
اینوگفتم نگران نشی.عزیزم مواظب خودت باشی.ممکنه تاشنبه نیام.البته هنوزمعلوم نیس تو تووب باشی ممکنه بیام.دوستت دارم عزیزم

این نظر توسط مانیا در تاریخ 1392/12/14 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن و از بین همه دلتنگ یک نفر شدن
♥♥♥

این نظر توسط مانیا در تاریخ 1392/12/14 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

من آنی نیستم
که بی عشق سر کنم زندگی را
آنگاه که در رویای عاشقانه هستم
و چشمانم را میگشایم
و عشق رویایی ام را در تو میبینم
*دوستت دارم*

این نظر توسط مانیا در تاریخ 1392/12/14 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ ﺷﺪﯼ...
ﺗﯿﮏ ﺯﺩﻥ
ﺑﮕﻮ ﺑﺨﻨﺪ
ﺩﻭﺳﺖ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ
ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ
ﻓﻘﻂ ﺩﻭﺳﺘﯿﻢ
ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﭼﯿﺰﺍ ﺗﻌﻄﯿﻞ...!
ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﺕ...
ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﺕ...
ﺷﯿﻄﻨﺖ ﻫﺎﺕ...
ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺕ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ!!
ﻓﮏ ﮐﻦ ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﯾﺎ ﻓﮏ کن ﻄﺮﺯ ﻓﮑﺮﻡ ﻗﺪﯾﻤﯿﻪ
ﻫﻤﯿﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ...!!

این نظر توسط مانیا در تاریخ 1392/12/14 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

دردهای من دیازپام نمی خواهند…
مُسَکن ِ بوسه هایت …
عجیب ، آرامم می‌کند..!!!شکلک

این نظر توسط مانیا در تاریخ 1392/12/12 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

عزیزم من فدای خودتو شعرات بشم مهربونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 326
  • کدهای اختصاصی